Aurora Rose Reynolds:November ​előtt #kritika#
2017. április 21. írta: Szóvilág

Aurora Rose Reynolds:November ​előtt #kritika#

Aurora Rose Reynolds:

November ​előtt

A könyvről:

  • Eredeti cím: Until November
  • Terjedelem: 350 oldal
  • Nézőpont: E/1 múlt
  • Fordító: Debreczeni Kinga
  • new adult, romantikus, erotikus, felnőtt tartalom, lesz folytatása testvérekkel a főszerepben

Fülszöveg:

November: 
Elhagytam New Yorkot, és a rossz emlékeimet, örökre. Tenessee várt, és apa sztriptíz klubja, ahol könyvelőként dolgozom. 
A klubban ismertem meg Asher Maysont. 
Asher tipikus rosszfiú, és én nem akarok tőle semmit.

Asher: 
Mióta csak az eszemet tudom, soha nem okozott gondot megszereznem egyetlen nőt sem – November előtt. 
De akarom őt, jobban mindennél. És megszerzem.

Vélemény:

Egy nagyon szexi történet, dögös szereplőkkel és humorral fűszerezve. Kicsit hasonlóan éreztem olvasás közben, mint a Tarts velem- nél, de ez a történet azért lényegesen jobb volt.

A történet alapja, hogy November (igen, ez a lány neve) egy utcai támadás után apjához készül költözni, miután anyjával sosem volt megfelelő kapcsolata. Tenessee városa sok izgalmat rejt számára, ugyanis itt fut össze Asherrel, a helyi rosszfiúval, akin (testvéreivel együtt) csüngenek a lányok. A férfinak rögtön megtetszik November, azonnal védelmező fokozatba kapcsol, és nem akarja többé elengedni a lányt. Közrejátszik a történetben egy bűnügyi vonal, amely miatt November végül Asher házában köt ki. A két fiatal között folyamatosan izzik a levegő, természetesen hamar egymásba habarodnak. A humor forrása általában a pár civakodása, mivel Asher folyamatosan főnökösködik, míg November ezt nehezen bírja elviselni.

A regényben megjelenik mindkét főszereplő családja, talán a fiúé picit hangsúlyosabban. Így kapunk egy rakás mellékszereplőt is, akik hozzátesznek a történethez.

Alapvetően jó a történet és izgalmasan lett megírva, de számomra a Tarts velem-hez hasonlóan, ez is kicsit hihetetlen. A két főszereplő között minden túl gyorsan történik, és nem csak a szerelemről van szó, hanem a lánykérésről, a közös családalapítás terveiről.

Azonban vannak a cselekményben olyan plusz adalékok, amelyek miatt kevésbé giccses és rózsaszín a történet, ilyen például a bűnügyi szál és a karakterek háttértörténete.

Pozitívumok:

Két főhős személyisége nagyon izgalmas.

Imádtam Bestiát, az életmentő kutyát.

Egyszer-kétszer a szerző beenged minket Asher gondolataiba, és az ő szemszögéből figyelhetjük az eseményeket.

Dögös borító.

Rettentő aranyos epilógus.

Negatívumok:

Vagy én olvastam túl sok könyvet, vagy valóban teljesen kiszámítható a végkimenetele.

Túl gyorsan alakulnak a dolgok a szereplők között.

Van bizony benne egy adag klisé is, de élvezhetően oldotta meg az író.

Értékelés: 7/10

Idézetek:

Tiszta őrület, hogy van három tesód meg egy rakat haverod, és épp engem találsz meg. Nincs valaki más, akivel szórakozhatnál? 
– Hát, őket azért nem kérném még, hogy zuhanyozzanak velem.

 

– Emlékszel, fiam? – nézett Asherre. 
– Mondtam neked, hogy amikor megtörténik, BUMM! – és a kezével egy robbanást imitált.

 

– Én is szeretlek, bébi. Jesszusom, azóta szeretlek, hogy megpillantottam a gyönyörű arcodat. Ott álltál apád bárjában, a pultnál, és tudtam, hogy te vagy az, aki nekem rendeltetett.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szavakvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr1912443677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása