Elle Kennedy: The Deal #kritika#
2017. április 06. írta: Szóvilág

Elle Kennedy: The Deal #kritika#

Elle Kennedy:

The Deal – Az üzlet

A könyvről:

  • Rubin pöttyös sorozat tagja
  • Terjedelem: 440 oldal
  • Elbeszélőmód: E/1 váltott szemszög
  • Fordította: Barthó Eszter
  • romantikus/erotikus, felnőtt tartalom, new adult

Fülszöveg:

A lány egyezséget köt a fősuli rosszfiújával…

Hannah Wells végre talált valakit, aki megdobogtatja a szívét. Bár az élet más területein
magabiztosan mozog, a szex és a csábítás nem éppen erős oldala. Ha fel akarja hívni magára a kiszemelt srác figyelmét, ki kell lépnie a komfortzónájából, és elérni, hogy észrevegyék …még ha ezért korrepetálnia kell is a hokicsapat idegesítő, gyerekes és beképzelt kapitányát egy álrandiért cserébe.

…ami jobban sül el, mint remélte.

Garrett Graham egyetlen álma, hogy a diploma után profi hokijátékos legyen, de a zuhanó tanulmányi eredménye miatt mindent elveszíthet, amiért eddig olyan keményen dolgozott. Ha a csapatban maradás ára, hogy segít egy cinikus csajnak féltékennyé tenni egy srácot, hát legyen. De amikor egy váratlan csók életük legvadabb szexébe torkollik, Garrett hirtelen ráébred, hogy a szerep, amit játszik, nem neki való. Most már csak Hannah-t kell meggyőznie arról, hogy a fiú, akire vágyik, nem más, mint ő maga. 

Vélemény:

Nem hittem volna, hogy ennyire meg fogom szeretni Hannah és Garrett történetét, mivel a fülszöveg alapján elég sablonosnak tűnt az alapsztori. Egy okoska lány beleszeret a rosszfiúba, először persze semmi sincs közöttük, aztán összejönnek és kész a happy end. Nos, be kell látnom, hogy tévedtem…

Kezdjük Hannah karakterével! Mint arra már utaltam, azt gondoltam, hogy az okos lányt (aki persze nem tudja
magáról, milyen csinos) megkéri egy szívtipró, hogy tanítsa. Csakhogy! Hannah egyáltalán nem volt az elejétől fogva belezúgva a hokisba, sőt rengeteg szórakoztató percet okozott a sztori kezdetén, ahogyan újra és újra visszautasítja a fiút. Nagyon humoros sms –eket láthatunk a könyvben.

A másik érdekesség a női főszereplővel kapcsolatban, az a múltja, ami rendszeresen kihat a jelenére is. Hannah egy szörnyű tragédiát rejteget szívében, ami nem engedi, hogy feloldódjon bizonyos helyzetekben. Ám Garrett mellett, akitől nem várt semmit, mégis megtörik a régi átok…

A másik főkarakterünk a suli szoknyapecére, a nagyszerű hokijátékos Garrett.  Örülök, hogy az írónő váltott szemszöget használt a regényben, így beleláthattunk a fiú gondolataiba, ami seggfejsége ellenére, gyakran nagyon édes volt. Hannah mellett Garrettnek is van egy sötét folt a múltjában, amely elől menekül.

Talán az egyik legérdekesebb folyamat a történetben az volt, ahogyan a szereplőink bébi lépésenként összejönnek és kiismerik egymást. Majd a szexszel kapcsolatban is ugyanezt a módszert követve lassan fedezik fel egymás testét.

Pozitívumok:

Lebilincselő, lendületes stílus. Gördülékeny szöveg, humoros szócsaták.  Külön imádtam, hogy a páros civakodása azután sem marad el, hogy összejönnek.

A történet vége felé közeledve egy váratlan fordulat. Örültem, hogy nem mentek simán a dolgok, túl egyszerű lett volna.

Váltott szemszög: Női kontra Férfi látásmód, nagyon jól visszaadta a szerző.

Hokisok:  Garrett barátainak bajtársiassága, a csapat működése, ahogyan megjelenik a történetben.

Negatívum:

Az epilógus: nekem kicsit olyan semmitmondó lett, lehetett volna hatásosabb is.

Klisés jelenetek, amelyeket a tehetséges író mentett meg laza stílusával.

Értékelés: 9/10

Idézetek:

A suli bármelyik csaja a fél karját odaadná, hogy korrepetálhasson, erre ez? Úgy menekül előlem, mintha arra kértem volna, hogy közösen áldozzunk fel egy döglött macskát a sátánnak.

 

Néha egyszer csak váratlanul feltűnik valaki melletted, és onnantól nem érted, hogy élhettél eddig nélküle.

 

– Mit kérsz a pizzádra? 
– Öhm… gombát. Meg hagymát. Meg zöldpaprikát. 
– Pont a legunalmasabb feltéteket? – rázom a fejem. – Legyen inkább szalonna, kolbász és dupla sajt. 
– Minek kérdezel, ha nem azt rendeled, amit kérek? 
– Mert azt hittem, jobb ízlésed van. 
– Sajnálom, ha a zöldségek neked unalmasak, Garrett. Majd hívj fel, ha utolér a jól megérdemelt skorbut. 
– A skorbutot a C-vitamin hiánya okozza. Napfényt és narancsot nem szokás a pizzára tenni, angyalom.

 

Ő: Amíg klotyón voltál, kitöröltem az iPododról az összes 1 Direction-számot. Szívesen! 
Én: Miii??? Megölellek! 
Ő: Pucéron? 
… 
Én: Megöllek! Azt akartam írni, hogy megöllek. Az a rohadt autokorrekt! 
Ő: Peeersze! Kend csak a telefonra! 
Én: Pofa be! 
Ő: Asszem, valaki ölelgetni akar engem… 
Én: Jó éjt, Graham! 
Ő: Bizti nem akarsz visszajönni egy kis ölelkezésre? 
Én: Fúj! Soha.

 

Képüzenet. A józan eszem ellenére kinyitom, és néhány pillanattal később egy pucér mellkas tölti be a kijelzőmet. Bizony ám! Hibátlan, napbarnított bőr, kidolgozott izmok, és a földkerekség legtónusosabb hasa. 
Én: Te komolyan küldtél egy képet a mellkasodról? 
Ő: Ja. Bejött? 
Én: Úgy érted, hogy felfordult-e a gyomrom? Igen. Szép munka! 
Ő: Csak próbállak megpuhítani. 
Én: Menj, és puhítgass valaki mást! Ui: A kép már megy is a my-bri-re. 
A MyBriar a suli belső használatú Facebookja, amin a diákok kilencvenöt százaléka fent van. 
Ő: Csak nyugodtan! Egy csomó csaj hálás lesz érte. 
Én: Töröld ki a számomat, haver! Nem viccelek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szavakvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr112405217

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása