Közeledik a Valentin-nap
2017. február 13. írta: Szóvilág

Közeledik a Valentin-nap

Könyves Valentin

Holnap lesz a szerelmesek napja, aki esetleg még nem tudta eldönteni, mit ajándékozzon párjának, annak megsúgjuk, hogy rengeteg akció várja a könyváruházban. 10-20%-os kedvezményekkel lehet számolni. De az se keseredjen el, aki egyedül tölti az ünnepet, hiszen egy jó kis romantikus könyv is megfelelő társaság. Ha már itt tartunk, melyik könyves szereplővel töltenétek el egy romantikus délutánt?

Elég nehéz kérdés nem igaz? Én azt hiszem Magnus (Csontváros) és Matt (Flat-out love) közül választanék.

Íme néhány hangulatkeltő idézet:

 

 

„– A te őrangyalod vagyok – mondta Folt. 
– Kaptam egy saját őrangyalt? Pontosan mi is a munkaköri leírásod? 
– Hogy őrizzem a testedet. – Folt mosolya egyre szélesebb lett. – Komolyan veszem a munkámat, ami azt jelenti, hogy közelebbi ismeretséget kell kötnöm a szóban forgó tárggyal.”
(Becca Fitzpatrick: Csitt, csitt)

 

 

 

„– Hányszor kértem már, Mili, hogy ne kóricáljon folyton szanaszét? Mégis mit gondol, meddig bírom erővel, hogy furton fúrt megmentsem magát?
– Amíg figyel rám és megteszi – feleltem csendesen –, nincs félnivalóm, Richárd. Azután pedig… Hát kit érdekel, hogy mi lesz azután?”
(Böszörményi Gyula: Ármány és kézfogó)

 

 

„– Hánytam is és bőgtem is már melletted. Biztos, hogy annyira tökéletes vagyok? – kérdeztem viccelődve.
– Igen – válaszolta egyszerűen. – Pont olyannak szeretlek, amilyen vagy. Imádom, hogy azonnal kimondod, ami a fejedben van, bármilyen baromság legyen is az. Hogy nem próbálsz kijátszani, és nem próbálsz kihasználni. Egyszerűen csak… itt vagy mellettem. És szerintem gyönyörű vagy.”
(Kylie Scott: Lick – Taktus)

 

„– Rögtön jövök, csak lezuhanyozom.
A nevetést visszafojtva nyúl az éjjeliszekrényre a telefonomért.
– Hideg vízzel?
Előkapok valami ruhát a komódból, és kihátrálok az ajtón.
– Jobb, ha vigyázol, Ella May, vagy esetleg meggondolom magam, és az éjszaka hátralévő részében el kell bánnod velem.
Hanyatt vágja magát az ágyon, miközben üzenetet küld.
– Talán épp ebben reménykedem.”
(Jessica Sorensen: Ella és Micha titka)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szavakvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr8612253984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása