Költészet Világnapja
2017. március 21. írta: Szóvilág

Költészet Világnapja

Március 21-én ünnepeljük a Költészet Világnapját!

Már korábban írtam, hogy a versek és forró feketék kedvelői a mai napon országszerte, a felhíváshoz csatlakozott kávézókban verssel fizethetnek italaikért. A részleteket itt találod korábbi bejegyzésemben.

Sokat gondolkoztam, miként emlékezzek meg erről a jeles napról. Nem akartam csupán gyönyörű verseket bemásolni, ezért úgy döntöttem megzenésített versekkel leplek meg titeket. Lesznek köztük klasszikus és modern feldolgozások is, így remélem, mindenki megtalálja a személyiségéhez illő alkotást. Ne felejtsük el, hogy ahogyan a költészet maga is sokoldalú, úgy a zenei ízlés is. Mindenesetre érdekes videókat találtam, szerintem érdemes szélesíteni a látókörünket különböző stílusok meghallgatásával.

Jöjjenek a videók! Jó szórakozást kívánok!

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szavakvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr6512358167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása