Megérkezett a Szépség és a szörnyeteg klipje!
2017. március 06. írta: Szóvilág

Megérkezett a Szépség és a szörnyeteg klipje!

A régi mese legújabb élőszereplős változata hamarosan megérkezik a mozikba is, azonban addig lássuk John Legend és Ariana Grande közös klipjét! (A videó alatt a kritika)

 Őszintén szólva a dal nem volt rossz, véleményem szerint két tehetséges énekesről beszélünk. A klipben Ariana gyönyörű, John elegáns, a háttérvilág mesebeli. A táncosok, ahogyan rózsaként összeállnak nagyon jó húzás. Emellett tetszett, hogy a háttérben megjelenik Belle és a Szörnyeteg.

Azonban teljesen mégsem vagyok elégedett. Mint, ahogyan azt említettem énekesnőnk káprázatos, de ez a ruha nálam nevetést váltott ki. A színe telitalálat, ám ez a rengeteg tüll szerintem elrejtette Ariana vonalait. Túl sok volt. És bizony néha ezt éreztem a dallal kapcsolatban is. Nekem kicsit hiányzott az a finom, nemes egyszerűség, ami az eredetiben talál jobban átjött.

Sebaj,ettől függetlenül a filmet izgatottan várom.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szavakvilaga.blog.hu/api/trackback/id/tr2012317065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása